Pamukhanim_ Kızlar böyle pembe ışık yanıyor dünde aynıydı düzelmemiş başına gelen varmı ya neden böyle oldu acaba
CuteBadesMama Pamukhanim_ kireçlenme uyarısı olabilir, filtre tam oturmamış olabilir, su haznesi yanlış takılmış olabilir, termostat arızalıysa yeterince ısınmadı şeklinde uyarıyor olabilir.
beybitolat Pamukhanim_ aynısı var bende. Sensör yerini iyice sil canım. Üstte kalan yeri falan. Fişini falan çek ama. Ya 2 kere üst üste bastın yada taşırdıysan böyle oluyor
Pamukhanim_ oylesinebiri__ yok kız dışındaki kirleri dıyosan ne alaka onunla içini sildim dışı biraz önce doğanın eseri yemek yaparken bıraktım tezgaha elleri kirliydi o yaptı 😅
Pamukhanim_ princessmom_ yok canım sildim kuruladim fişi falan çektim aynı sonra ikinciye yapınca düzeliyor ama köpüksüz ve böyle kahve ateş gibi oluyor
Pamukhanim_ CuteBadesMama hazne tam baya bekliyor kaynatiyor en son kırmızı ışık yanmadan bu yanıyor sonra tekrar koyunca kahve oluyor ama tadı falan kalmıyor
Pamukhanim_ beybitolat sildim denedim ya bir daha iyice temizleyip deneyeyim bakalım. Yok öyle yapmadım pembe yanınca bastım o zaman pişiriyor ama köpüksüz böyle tatsız bişey oluyor
beybitolat Pamukhanim_ beyazken basıp pembeyken çıkarman lazım kuzum niye öyle oldu acaba anlamadım ki. Bak üstünde böyle ibareler var
Pamukhanim_ oylesinebiri__ aaa aklıma gelmemişti yazayım bakalım yazdım kahve az olduğu için yarıda kesiyor korumaya alıyor dedi olabilir ölçeği ile yapmamıştım çünkü
Pamukhanim_ beybitolat chatgbt sordum kahveyi az koyduğun için yazıyor dediği gibi fazla yaptım düzeldi 😅
ftmngj Pamukhanim_ makinenin içinde arkada ya da üstte sensör var onu temizleyin bir de cezvede gösterge sensörü varsa onu temizleyin ve belli bir seviyede çalışır çok boşşada çalışmaz