Kızlar selam 👋 bizim yemek sorunumuz olmadı çok şükür iyi kötü az çok besin değeri olan şeyleri yiyordu oğlum . Ama son 15 gündür yemiyor . Meyve yiyor onun dışında besin değeri olmayan şeyler yiyor çikolata istiyor falan sizde böyle bir durum oldu mu ? Geçici midir 😒