beyemrr Oğlumun ameliyatı öncesi idrar kültür testi yaptırmamız gerekiyor internette sonda ile alım yapılıyor felan denmiş, bu test için idrar örneği veren var mı nasıl uygulama ile alınıyor?
erenveannesi beyemrr bizde oğlum 1 aylıkken vermiştik önce torbayla verdik ama haliyle bulaş oluyor değerler yüksek çıkmıştı tekrar sonda ile alındı temiz çıkmıştı sonuçlarımız alırken doktor tentürdiyot sürüyor sonra incecik bir hortuma jel sürüp o şekilde alıyor alırken oğlum ağlamıştı biraz ama çok kısa süren bi işlem hemen bitiyor
sarikavun beyemrr erkek bebekte genelde sondaya gerek kalmiyo bolgeyi iyice temizleyip dezenfejtan sıkıp poseti pipiye dokunmadan yapistiriyosunuz. Bobrek nedeniyle her ay veriyoruz kultur testi hic de sondaya gerek kalmadi. Doktora gideceksiniz zaten orda hemsire takacak. İlk defa vereceksenizhazirlikli olun bebegi emzirmeniz gerekiyo erken cis yapsin diye ona gore giyinin.
berenkusum beyemrr bebeğime idrar tahlili yaptırmıştık birkaç kez poşete yapmıştı o şekilde almışlardı kültürü. Sadece bir sefer sonda ile aldılar ama çok acıdığını düşünmüyorum.
zeynosumanne Açıkçası yenidoğan kızıma idrar enfeksiyonu var denmişti anbitiyotik vermek istemişti doktor. Poşetle idrar alınmıştı e hayliyle poşeti yapıştırırken falan çok bakteriyel olduğu için enfeksiyonun buna bağlı olduğunu söylemiştim. Öyle de oldu. Sonda ile alınması en steril yöntem.
beyemrr zeynosumanne sonda ile de canı acımaz mı acaba onu düşündüm ama sterilazazyon konusunda haklısınız
zeynosumanne beyemrr yok hayır bebeği beyemrr yok hayır bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama acı eşiği olmadığı için yeni doğduğunda biz hiç sorun yaşamadık. Daha kolay ve güvenilir çözüm oldu.
sarikavun erenveannesi sunnetsiz bebeklerde sunnet derisi nedeniyle bulas olabiliyo. Sunnet sonrasi sorun kalmiyo
beyemrr sarikavun benim oğlumun pipi deliği uç kısımda değil daha aşağı yumurtalıklara yakın bir bölgede, bu rahatsızlıktan dolayı ameliyat olacak düzeltilmesi için bu yüzden sizin yaptığınız gibi poşet uygulaması bizim için geçerli olmaz sanırım 🥲
hepyerdeyizz sarikavun Dikkat edilmezse oluyor bu durum iyice temizlenip Olması gereken gibi yapılınca Beklemeden direk verince hiçbir sorun yaşanmıyor
hepyerdeyizz Ben kaç defa verdim poşetle ama . Çok dikkat edilince bir sorun olmuyor . Bakteri varsa var yoksa yok çıkıyordu hiç yanıltıcı bir sonuç almadık .
sarikavun beyemrr sonda da acitan bisi degil korkmayin o zaman oyle diyeyim. Mesane operasyonu gecirdik bizde 4 gun sondayla yasadik ondan once de 2 aylikken sondayla film cekildi. Oyle agrili bi islem degil hafif rahatsizlik hissi bence cunku hafif huysuzlaniyo ihliyo sonra bi aglamasi huysuzlugu olmuyo.
beyemrr sarikavun İçimi rahatlattınız vallahi, test için sonda takılmasa bile ameliyat sonrası bir hafta sonda takılı kalacak inşallah kolaylıkla atlatırız bizde 🙏🏻
sarikavun beyemrr korkmayin sakin olun doktorunuz kolay yollari ogretecek size zaten. Siz sakin kalon ki bebeginiz de sizden stres almasin