melegininannesi38 kendi saatinize göre ayarlasanız bile öğün araları aşağı yıkarı aynı olmalı. İlk öğünü erken yapmamızı istiyorlar genelde metabolizmanın erken çalışması için gibi bir açıklama yapmıştı bana diyetisyen ama tam şeklini unuttum. Akşam kapanışı da uyumadan birkaç saat önce yapmak gerekiyor.