@cakallllll ay yemek seçen eş çok zor oluyor, benimkide hiç sebze yemezdi. Lahana dolmasının bile içini yerdi öyle bir gıcık ☺️ çocuk oldu ek gıda zamanı geldi hadi bakalım sende ek gıdaya başlıyorsun dedim 5 aydır yavaş yavaş yemeye başladı artık. En azından taze fasülye, ıspanak, semizotu falan bunları aştık. Hala istediğim kıvamda değilde bakalım ilerleyecek inşallah 😂