Asel06_ Kızlar yarın misafirlerim gelecek elmalı kurabiye yapacağım çiğden yapıp dolaba koysam yarın pişirsem nasıl olur ?????
birdemlikcay Asel06_ Bence hamur elmanın bütün suyunu çekeceği için düzgün pişmez içi hamur kalır. Bence yapıp direkt pişirin bir günde bayatlamaz aksine daha lezzetli olur. Hiç çiğ hamur bekletmedim eşim pastaneci o şekilde hamur çürür diyor.
betul97_ Asel06_ Ben önceden yapıp buzluğa koymuştum sonra biri geleceği zaman çıkarıp tepsiye dizip pişiriyordum bir şey olmuyordu
LezizeNine Asel06_ e geceden yapsana canım yarına kadar bişey olmaz sonuçta. Geceden pişir bi saklama kabına koy
esmnrr Asel06_ bende kurabiyeleri pişirip dondurucuya koyuyorum gayet güzel oluyor ama Elmalı bence bekleyince daha güzel oluyor yapıp yarın sunabilirsin