i_ylmz gaz olabilir tam dönemi çünkü ayaklarını karnını sıcak tutun havalarda malum. O değilse büyük ihtimalle atak haftalarıdır. Tek çaresi loş ışıklı sessiz bir odada bol kucaklanarak sakin sakin uyutmaya çalışmak. Öyle uykudan ağlayarak uyandığında hemen kaldırmayın ışıkları açmayın. Eliniz onu göğsünde yavaşça pıt pıt pış pış ile sakinleştirin geri uykuya devam eder. Atak dönemleri maalesef böyle geçiyor bizde şu an 4. Ay atak dönemine girdik gece gündüz hayalet gibi dolanıyorum önceki atakları gözüm arıyor o derece fena 🤦🏽♀️