atarepla küçükken ilgi görmeyenler asıl sorunlu oluyor çocukluk nedir bilmedikleri icin yas ilerliyor olgunluk olmuyor aileden görmediği ilişkiyi dışarıdan arıyorlar bu sefer. Sonuç ya saplantılı olma ya rahatsız edici davranma. Siz en doğrusunu yapıyorsunuz doğada sadece insanlara cocukla ilgilenme alisir diyorlar hayvanlarda goruyoruz hiçte oyle değiller. Bol bol öpün koklayın yeri geldi mi şımarık desinler ama aileden ilgi gördüğü icin kimsenin ilgisine ihtiyaçları olmasin 🤍 yaramazlıkta yapabilirler dogalarinda var yani Hangimiz çocukken cok usluyduk.