lttleprnce bebeğim şuan 70 günlük . 25 gün yanımda dönüşümlü birileri kaldı , sonra hepsini gönderdim . Herkesin her şeye bir yorumu vardı stres oluyordum . En iyisi gönderiyim tek bakarım üstesinden gelirim dedim . İnsana yardımdan zararları oluyor , ameliyatlı halimle kalkıp ev temizliyordum . Eee zaten bebeğe de bakıyorum evi de temizliyorum dedim . Tek kalmak istedim , evet çok yoruluyorum . Bebeğim aşırı gazlı bir bebek , ağladığım oluyor . Gündüz uykusu hiç yok hiçöçç . Lavaboya gidemiyorum, kucağımda uyuyor bıraktığım anda uyanıyor . Asla ve asla yatağında 1 saat uyumuyor . İşlerimi de gece hallediyorum . Eşim işten gelince beni uyutuyor saolsun , süt sağıp odama gidiyorum tek başıma uyuyorum dinleniyorum . Eşin yardımcı olursa biraz daha kolay olur . Allah yardımcın olsun canım