bossmomm Merhaba kızlar oğlum yarın tam 8 aylık olacak. kaç aydır sürekli ısırıyor bişeyleri ha diş çıkacak diyorum ama çıkmıyor. Böyle kökleri beyaz gibi acaba diş mi bunlar ?? Yardımcı olur musunuz 🌼
havvaya bossmomm bir kaç hafta daha zamanı var gibi bence. Ki diş görünmeye başlasa bile tamamen meydana cikmais 2 3 haftayı bulabiliyor.
bossmomm oykununanneesi alttaki beyaz çizgi normal mi?? Açıkçası bende geç çıksın istiyorum şuan huysuzlamasın daha
oykununanneesi bossmomm kızımın da öyleydi bilmediğim için yarık var çıkacak diyordum ben 10 ay 5 günlükken çıktı ilk dişi
_23972 Daha var baya bizimde 17sinde 8ay olacak 1tanesi cikti ikincisi yolda bebekten bebege degisiyor gercekten
bossmomm _23972 aynen değişiyor. Bakalım bende isterim geç çıksın 😄 sanki dişlerin çıkınca büyüyecek 🥺
oykununanneesi bossmomm kabaracak bembeyaz olacak şişecek daha sonra üzeri yarılıyor gibi olacak. Zaten yarıldı mı hemen çıkıyor 2 3 güne
bossmomm BongomyaPrensi dmlmrt8 havvaya oykununanneesi JanJan_ oykber1 Kızlar şaka gibi bu akşam farkettim dün fotoğraf attım bugün dişinin ucu çıkmış elimi ısırırken farkettim. Dün çoğunuz daha çok var dedi bende öyle sandım. Şişme kabarıklık patlama yok direkt ucu çıkmış 🥲🥹