Maşallah, vaktiniz bereketliymiş. Bana 24 saat yetmiyor. Akşama kadar bebeğimle vakit geçiriyorum. Yemek yapmak dışında ondan ayrı herhangi bir eylemim yok. Mutfağa ilgili olunca yemek sonrasına da sağlam bir vakit ayırmak gerekiyor temizlik için. Bebeğim uyuduktan sonra kitap okusam resmim kalıyor, resmin başına otursam kitap, e yabancı dili ne ara çalışacağım? Hepsinden feragat edip ertesi güne yemek hazırlığı veya ütü; bu sırada bir şeyler dinlemek. Spora başladım fakat ona da doğru düzgün vakit ayıramıyorum. Aklıma arkadaş gelmiyor. Haftasonları genelde dışarıdayız. Bitti.😕