yagmur3494 Arkadaşlar uyuzun evde iki kişide olup evde başla aile bireylerine bulaşmama ihtimali var mı? 5-6 aydır süren kaşıntı var ailemizde iki kişide ama onlarla temasa geçen aile içinde başka birilerinde yok uyuz hastalığı geçiren var mı nasıldı sizin
ayse74fe benim üst komşum geçirdi 5 ay boyunca uyuzdu kendisinde ve yeni doğan bebeğinde vardı kasinti ve kızarıklık ama büyük kizinda ve kocasinda yoktu ama her ilaçlamaya kocası ve kizi da ilaclaniyordu