alknnnn babytk tam iki haftadır bu şekilde bu zamana kadar kilo alımımız çok güzel gidiyordu maşallahı vardı ne olduysa son iki haftadır.. kilo alımı da çok yavaşladı hatta durdu en son bi hafta önce doktora götürdüğümüzde 10 günde sadece 110 gram almıştı
babytk alknnnn atak zamanı falan olabilir mi acaba düzelen bir durum mu diğer annelerden de bilgi alalım
alknnnn babytk Yani umarım öyle bir dönemdir. Genel olarak huzursuzluk vs. yok sadece iştahsızlık ve beslenmeyi istememe durumu var acıkmasını bekleyince de normalde içtiğinin dörtte birini içip bırakıyor. Sabırla geçmesini bekliyorum..
kazedook ilayday50 benim kızım da 4. Ay atağında az beslendi ve aylık alması gereken kilonun yarısını bile almamıstı doktora götürdük hemen sütün yetmiyoya geldi laf. Süt var ayol cocuk emmiyo😁 üzülmeyin bu günler geçecektir keske babalar da emzirse diyorum bazen😁😁😁😁
kazedook babytk ben anlamadım yani bi hafta sürdü öyle haftalarca sürüyor dediler ama ben mi kafamda büyüttüm acaba bilemiyorum. Ama zorluğuna lafım yok bir hafta bi ay gibiydi
kazedook babytk bazen bu aylarda dikkatleri de dağılıyor. Sessiz ortamlarda emzirmeyi denemiştim ben yoksa sürekli al bırak yapıyor memeyi e gaz da oluyor o sekilde düzgün beslenmiyordu da