Rabiiul Kızlar günlük nasıl beslenme düzeniniz var ? Kızım 17 aylık 10 kilo, dr sınırda dedi bende farkındayım zayıf olduğunun fakat fazla yemiyor yese bile aşırı haraketli. Günlük güne başlangıcınız ve sonrasında saat saat neler vererek ilerliyorsunuz ?
oylesinebiri__ Rabiiul saat saat vermiyorum çünkü yemiyor kahvaltı çeyrek yumurta yedi 2 dilim peynir öğlen bişey yemedi sadece 150 ml mama içti uyudu uyanınca bakalım yiyicek mi
tgcyi Rabiiul son 3 aydir acayip yeme duzenimiz bozuldu cani isterse yiyor istemezse agzini acmiyo kriz cikiyo suan 18 aylik olacak bu bi donem mi bilmiyorum bugun doktora gidicez sorucam bakalim
talhamamy Rabiiul 16 ayık oğlum hastalandı kilosu şu an 11.300 anne sütü mama yok içmiyor bi düzenimiz yok ana öğün harici sürekli yiyor meyve çubuk kraker vs iştahlı benım ki ama dediğin gibi yerinde durmuyor çok hareketli
Pamukhanim_ Rabiiul 14 ay 10 günlük bir düzenimiz yok çünkü yemiyor bu saat oldu ağzına sadece 3 lokma menemen ve 1 parça ıspanaklı pide aldı her saat başı deniyorum ben genelde ne yerse kâr diye
Rabiiul tgcyi 18. Ay atağı diye duymuştum ama bilemedim, mamayı bıraktınız mı veya veriyor muydunuz ? Dr artık mantı bırakmamı söyledi günde 2 kez veriyordum sabah ve gece , gece beslenmesini kesip gündüzleri de mama yerinekahvatlı hazırlamamı istedi fakat 7 de uyanıyor 8 de kahvaltı yapsak gene acıkacak öğlen ne vereceğim uyumadan önce bilmiyorum 3 ana 3 ara öğün yaptır dedi
oylesinebiri__ Rabiiul 15 aylık anne sütü+ mama içiyor anne sütü çok az sadece mamayla devam edicez gibi doktora sorucam mamayı da bırakmali mi diye
tgcyi Rabiiul mamayi gunde tek veriyorum gece beslenmemiz yok ama bu surecte yemedigi zamanlarda 2 kere mama verdigimde oluyo bugun doktora soracagim mamayi birakma isini ve beslenme duzenini bakalim ne diyecek 3 ana 2 ara ogun seklinde gidiyorduk ama dedigim gibi hepsi bozuldu son 3 aydir
Rabiiul talhamamy mesela sabah uyandıktan kaç saat sonra kahvaltı yapıyor ne kadar uyuyor uyumadan önce çorba mı içiriyorsunuz meyve mi veriyorsunuz ne yapıyorsunuz
oylesinebiri__ Rabiiul bende 2 kez sabah akşam 150 ml beslenme düzeni bozuk 1 öğün güzel yerse diğerini yemez yemiyor yani ne yapsak yemiyor 1 öğünü güzel yerse şükrediyorum yediği şeyler sınırlı her şeyi yemez
talhamamy Rabiiul uyanınca ilk işimiz kahvaltı yapmak sağlam kahvaltı yapar ekmek seviyor bende veriyorum omlet kuymak patates krep yufka peynir zeytin domates ne olsa yer ama bu yazdıklarımdan sadece bir tanesini yer hepsini değil tabi. Sonra meyve yer eskiden uykudan önce çorba içerdi şimdi uyanınca içiyor 12 de uyur. 14de uyandı diyelim çorba içer veya yoğurtlu makarna yiyor çorbayı da ekmekli yer bu arada sonra kuru üzüm kuru kayısı vs bir şeyler yer sonra da akşam yemeği gece uyumadan önce gene meyve
Rabiiul tgcyi anladım benim kızım da hasta o yüzden gittim zaten doktora doktor da öyle söyleyince şaşırdım çünkü düzenimiz güzel zannediyordum 1.02 haftadır bizde de bozukluk var gece uyanmaları yemek reddi fln
Rabiiul talhamamy ben de artık sabah uyanınca mama yerine kahvaltıya başlayacağım , azar azar hepsinden koyuyorum keyfine göre yiyor iki dilim salatalık altı zeytin bir tane Çeri domates bazen bir tane haşlanmış yumurtayı yiyor bazen yarısını yiyor ekmek içi veriyorum uyumadan önce de çorbasını içiriyorum geçen gün çorba vermedim onun yerine meyve verdim ama doymadı mama istedi öyle olunca da düzen şaşıyor
Pamukhanim_ Rabiiul anne sütü alıyor oda sadece 2 defa uyku geçişinde 15 saat aç kalıyor gece beslenmesi yok yinede yemiyor
talhamamy Rabiiul maşallah güzel kahvaltı yapıyor mama içmesine rağmen mi yiyor bunları öyleyse çok iyi. Bilmiyorum ya ben çok bi düzen beklemiyorum açıkçası bu anneleri yormaktan başka bir şey değil kendileri konuşana kadar böyle karmaşık gidecek ben bazen teklif ediyorum uyumadan önce çorbayı içmiyor açsa yer diyorum uyutuyorum uyanınca içiyor
Pamukhanim_ Rabiiul çok zor su annelik bebek bakımında en zorlandığım şey ek gıda dönemi ne yaparsam yok doktorlar da bişey demiyor yer deyip yolluyor. O yüzden hiç mutfaktan çıkmıyoruz ne yerse kâr hesabı sürekli 2 lokma lokma teklif ediyorum bir düzenimiz yok maalesef
Tutaste_ Rabiiul bebde tam buna benzer bi post acicaktim. Ben buara kizina saat basi yemek trklif ediyorum iki lokma iki lokma yatana kadar yiyo boyle yatarkende muhallebi tarzi yapiyorum 1 kilo aldirdim bi bucuk ayda guc bela
Rabiiul Tutaste_ Allah yardımcın olsun canım oynayarak da yemiyor farklı şekillere giriyorum bende bi bebekleri yiyor bi kendisi eline tava veriyorum içine de su koyuyorum onla oynarken yer anca öyle
Rabiiul Pamukhanim_ inşallah düzene oturur canım o kadar değiliz çok şükür yiyor yemiyor değil en azından karşılaştırınca anlıyorum onu da genele bakarsak yemiyor ama