alyammm04 Bebegım 37 günlük bugün ultrasonda bi tanesi 60 bi tanesi 59 çıktı acaba düzelen var mı böyle olup
emliy ilaya Merhaba,ortopedi doktoru çift bezin bir yararı olmadığını söylemişti.Ben hiçbir şey yapmadım kendi düzelmişti
aselllannesi Bizim iki tarafta 59 çıktı çift bez bağlıyoruz 4 şubatta tekrar ultrason ile bakılacak inşallah bu şekilde düzelir🙃