bebeğim 1 yaşında iki gündür gece saat 4.5-5 civarı uyanıyor sonra yatakta oyun oynuyor neden yani neden aklımı çıldırıcam normalde geceleri 3-4 kere emmeye kalkıyodu ama ben azaltmaya çalışıyorum şu an o yüzden bazen emziriyorum saat kısaysa emzirmiyorum gecemizin belli bi kısmı mızmızlanma uyku arası geçiyo 4-5 civarı da artık emzireyim diyip emziriyorum anam bu sefer de uyumuyo çocuk sabaha kadar tepemizde geziyo bu gece sinirimden ağlıcaktım artık neden böyle sizce?