Öncelikle Rabbim kolaylık versin 🌸 Bildiğim ve de bizzat tecrübe ettiğim kadarıyla 1 yaşa doğru böyle bi yükseliş oluyor, belki sizin bebeğiniz de bu kervandakilerdendir. Hatta atak dönemi olarak da geçiyordu yanlış hatırlamıyorsam. Ben tekrar başa mi dönüyoruz diye cok korkmuştum, baya da uzun sürdüğü için cok yormuştu o süreç ama cok şükür geçti ve geçtikten sonra da baya sakinledi uykusu yemesi daha iyi oldu sanki. Yani evet biraz yipraniyor insan ama sonsuza kadar öyle kalmayacağını bilin illaki geçecek o süreç. Hani bi de durduk yere gıcıklık olsun diye yapmıyor bebek bunu, yani aslında içinde bedeninde bi seyler olduğu icin kontrol edemiyor elinde olmayan şeyler ve en büyük desteği de annesinin varlığını sürekli yanında hissederek alıyor. Böyle düşününce insanın bi kalbi acıyor bu masumcuklara ama işte ev is kardeş yemek derken bu yoğunluk ve sorumluluk yükünden insan o kadar yoruluyor ki