3 yaşına girmesine 3 ay kaldı ve aşırı zor bir dönem geçiriyoruz birde 8 aylık bebeğim var kızım aşırı zor bir çocuk kardeşinden sonra iyice değişti birşeye hayır diyorsam gerisi gelmiyor ağlıyor kendini yerlere atiyo kavga kıyamet sonra ben eşimle kavga ediyorum sürekli herşeyi ağlayarak yaptırıyor bunun önüne nasıl gecebilirim