muzicelerim2 Aralığın dördüne ve yarın için randevu aldım ayrı ayrı ikisini de iptal ettiler ağrım çok var Kanamam var artık randevu bekleyecek halim kalmadı acile gitsem büyük ihtimal kaydı alırlar mı
somurtkansirin muzicelerim2 kadın doğum acil belki çıkabilir yada doktora yönlendirebilir şansınızı deneyin
muzicelerim2 zeyslifestyles ağrım çok fazla geçmeyen kanamam var acil değil mi bu randevumu iptal ediyorlar
denizz42 muzicelerim2 sabah çok erken gidip sıra alın sıra numarasıyla girilebiliyor hastane işlerimi bu ara öyle hallettim
zeyslifestyles muzicelerim2 başka hastane yok mu orayı deneyin acilde böyle işlemler yapmazlar cunku kadın doğumun işi bu yada özele gidin