busraaegemen benim bebeğimde öyle uyumak için ağlamaya veya sızlanmaya ihtiyaç duyuyor genelde yaşlılar gibi sızlanıyor😁 allah kolaylık versin hepimize. Ama bebeğim 1.5 aylıkken öyle kucağımda uyurdu o zaman yere koyunca hemen uyanırdı. Çünkü kollarımızla biraz sarıyoruz ve yatağa koyunca o his gidiyor. Şimdi ayağımda sallıyorum öyle sarıp sarmalanma hissi yok diyede uyanmıyor olabilir.