Kızlar 15 aylık oğlumu artık kendi odasındaki büyük tek kişilik yatağında yatıracağım. Şu an bizimle park yatakta yatıyor.
Ama bir sorun var oğlum park beşikte bile zor duruyor yani boyu yetse atacak kendini tırmanıyor. Park yatak 65 cm yüksekliği.
İnternette yatak bariyeri bakıyorum ama en fazla 65cm yüksekliği var ve bir kısmı da yatağın yüksekliğine gidince 55 cm filan kalacak o da yetersiz.
Siz napıyorsunuz? Nasıl önlüyorsunuz düşmesini? Marangoza yaptırsak olur mu acaba?