-sevimlipolyanna- İnstagramda çok karşıma çıkıyordu. Şimdi oğlum hastalanacak gibi burnu tutulmuş. Deneyen var mı bu tarifi işe yarıyor mu merak ettim?
2_oglanannesi -sevimlipolyanna- sarıksak bal limondan bahsediyorsanız tabii. Hasta olacağımı hissetsem hemen yaparım günde bi kaç kaşık tüketirim hemen geçer. Oğlumada senelerce içirdim. Soğan bal kürüde iyi geliyor tavsiye ederim
Kuzularinanasi -sevimlipolyanna- wvet yariyor tabiki ben kendime de kizima da yapiyorum ara ara.hastayken de ilacsiz atlatiyoruz hep cok sukur
haticesultan Sarımsağı rendeleyip kullandım.Boğazımdan mideme kadar yandı. Biraz iri doğramak yeterliymiş.
Hep_oyle_olur_zaten Hem kendimde hem çocuğumda yapıyorum faydasini görüyoruz çok şükür bazen faydayı uzun süre kullanarak görüyoruz ama en azından hastalik çok ilerlemiyor yani biraz sabır işi . Zaten kullanılan ilaçlar da tek seferde geçirmiyor
patateskizartmasi Ben de bu bir iki hastalığından beridir bu kürden yapıyorum çok şükür hastalığını ayakta geçiriyor ve gerçekten iyi geliyor
canmanayvesuyu -sevimlipolyanna- kendime yapıyorum bence faydası oluyor ama oğluma daha hiç vermedim 16 aylık olacak sarımsakları yutmaz diye düşünüyorum yutturabilen var mı?
-sevimlipolyanna- canmanayvesuyu ben bugün yutturdum balı sevdiği için tam anlayamadı peşine de hemen su içirdim zaten
beybitolat -sevimlipolyanna- 11 aylık oğlumada eşimle kendimede haftada 2 gün şekilde yapıyoruz çok şükür faydasını görüyoruz. Bize balla bebeğime pekmezle yapıyorum