papatya_17 Kızlar oğlum 26 aylık bugunlerde artık İllallah dedim her gece bu bezden bu çiş nasıl taşıyor kafayı yicem ya molfix premium beyaz paketten kullanıyoruz 5 numara acaba üşüyor mu dicem evin için 24.5 tan aşağı düşmüyor
[silindi] papatya_17 baby turco kullanıyordum bende 18 aylık şuanda 3 4 ay öncesine kadar iyiyidi taşma pişik yapmıyordu sonra yapmaya başladı 4 mumlara kullanıyorduk sonra 5 numaraya geçtim Gine aynısı oluyor molfix mavi paketinden aldım şuan hiç taşma yapmıyor bence bezden kaynaklı
Hiilyuss papatya_17 30 aylık kendimi bildim billi aynı sorun cözüm bulamadım😂 dün gece su vermedim ondandır diye yine cıkarmıs🤣🤣
papatya_17 etkafa 6 numara kullanıyorduk sürekli geçiyordu acaba büyük mü geliyor diye 5 numara aldık yine geçiyor
etkafa papatya_17 sanmam ya bence 6 daha ideal birde büyüdükçe çok yapıyorlar . bezi bi tık daha sıkın belki gevşekte kalıyor olablir
canparem11 papatya_17 molfixin aynı paket içerisindeki bazı bezler sızdırıyor sanki bunu bende fark ettim anlayamadım