Bunu ancak yaşayan bilir benim de bebeğim 3 aylıkken uyuz oldu cildiye doktorumun reçete ettiği kükürtlü vazelinli bi karışım var 4 gün kullandık sürmedik yer bırakmıyorsun bebeklerde , bi de ben emziriyordum göğsüme de sürüp temizle sür şeklinde emzirdim çok zordu , aynı kıyafetleri hiç çıkartmadık ve nevresim değiştirmesik 4 gün sonunda banyo , 1 hafta sonra tekrar aynı işlem . Ben buhar makinesi aldım koltukları fayansları her yeri buhar makinesiyle temizledim , tüm kıyafetleri 60 derecede yıkadım ütüledim asla nemli kalmayacak