Merhaba benim kızımda 21 aylık oldu 20 aylıkken oyun grubuna başladık anne cocuk oyun haftada 1 kez 1 saat götürebiliyorum. Kelimeleri var ama 2 li daha başlamadı sanki. Yani şöyle anne diye çağırıyor efendim deyince gel diyor. Yada anne deyip durup 2 saniye sonra gel diyor sayılıyor mu iki kelimeli cümleden. Yada yataktayken anna veya baba deyip al diyo ama arada 2-3 saniye oluyor. Oyun gruplarının faydasını araştırdım Ben hem konuşmasında etki etsin hem sosyalleşsin hem birlikte anı olsun diye başlattım sizin bebekleriniz kaç aylıkken konuştu ?
Kelime sayısı olarak tek tek yazmak istemiyorum aslında 50 civarı diyebilirim. Ekran olarak gün içerisinde 20 dk oda ara ara zıpla zıpla , a ram sam sam kırmızı balık vs. Çırtlı kitapları etkinlik kitapları bir sürü var ve yapıyoruz diyebilirim. Hafta içi de 1 gün oyun alanına götürüyorum avm lerde oluyor ya onlara. Aynı ay bebekli annelerimin durumlarını paylaşmasına ihtiyacım var. Geliştirmek için ne yapabilirim oyun atölyesini mi coğaltayım yada normal mi? Değerli yorumlarınızı bekliyorum.