Kartanesi26_ 9 aylık. Dışarı çıkıyoruz parka götürüyorum kapalı oyun alanlarına götürüyorum çok sık yapmıyorum tabi bu oyun alanı meselesini ama haftada bir gidiyoruz çünkü beş yaşında oğlum da var onu da götürmüş oluyorum, evde sesli ve ışıklı oyuncakları, bazı plastik tabakları falan önüne koyunca oynuyor yürüteç kullanıyoruz bu şekilde.