eses123 Yıkaması zor diyorlar ama öyle mi kalıyor mu içinde illa bişeyler aldım daha gelmedi ama pişman oldum
3kedili2bebekli eses123 yoo yikamasi çok kolay hem huptirik olanlarından aldım hemde normal gıda poşeti hepsi çok rahat yıkanıyor aşırı ama aşırı kullanışlı
eses123 3kedili2bebekli huptirik olandan sipariş verdim 18 aylık kızım ama yoğurt falan sevmiyor ondan belki yer diye makineye mi atıyorsunuz
3kedili2bebekli eses123 ben elimde yikiyorum ama makinaya atilabiliyor yoğurt sevmiyorsa meyve püresi hatta çorba bile koyabiliyorsunuz
3kedili2bebekli eses123 genelde dışarı çıkarken kullanıyorum yazın çok pratik oluyor meyveli yoğurt koyuyorum donduruyorum dışarda eriyor soğuk soğuk öyle veriyorum çorba da koyuyorum dışarda uzun kalacaksak