Dedektifgadget Elinde böyle kabarcık var iki gündür farkettim başka yerlerinde yok çok küçük küçük görünüyor
Hemdem__ Dedektifgadget Eğer yakınsa sağlık ocağı bir sor canım tam bilemedim 🤷♀️ Yapay zekaya sordum canım
Dedektifgadget Hemdem__ çok teşekkür ederim canım kaşınsa anlardım zaten herhalde kaşınmıyor çok şükür belkide ıslak mendil veya birşey alerji yaptı korktum uyuz mu diye
bicirik2025 Dedektifgadget tunller olmali. Kabarvciklar cizgi seklinde olmali. Gece kasintisi olmali. Bunlar varsa uyuz. Gecmis olsun.
_Hera Dedektifgadget geçmiş olsun. Uyuz yol şeklinde ilerler bu daha çok irritasyon ve kuruluk gibi duruyor sen yine de takip et canım huysuzlanirsa ve çoğalırsa doktora göstermekte fayda var ♥️