almilak Arkadaşlar kızımın idrar yolu enfeksiyonu olabilir o yüzden idrarını almam gerekiyor ama verdikleri poşet çıkıyor bardakla beklesem de ağlıyor kolay almanın bi yöntemi yoo mu acaba
3kedili2bebekli almilak poşeti tamamen kuruyken hafif aşağı doğru tam yapistirarak takın ve ayakta tutun o şekilde yapsın direk posete geliyor
Minikbirprenses almilak bebeğini kaç aylık hastanede cok uğraştım bende en son eve getirdim şöyle bişey yaptım hafif actirsrarak poşeti güzelce yerlestirin sonra banyoya goturdum.alt çıplak suyu açtım duştan biraz bekledim usuudumu napti yaptı çişini ama ayakta tütün yatirinxa geçiyor bence beze
Rabiiul almilak bardak olmuyor malesef poşet olmak zorunda bende sormuştum. Eczaneden yedek poşet alabilirsiniz hastanede yakınsa eve geçin idrarı yapınca yarım saat içinde hastaneye götürülmesi lazım biz öyle yaptık kızım idrarı yapınca eşim geldi götürdü. Zor sürekli kayıyor alttan çıkıyor veya kızarıklık oluşuyor
AtesPerisi almilak Ahh bacım iki gün denedik poşete yapmadı doktor kendi almak istedi mesane boş olduğu için alamadı bende açtım altını saatlerce elimde bardakla bekledim asla yapmadı idrar tahlili yalan oldu yani
almilak Minikbirprenses steril olur mu acaba böyle yanlış çıkma ihtimali var mıdır verdikleri bardak poşet steril oluyormuş sanırım
3kedili2bebekli almilak yapabilir bezliyse altına bez bağlayın yoksa külot giydirin zaten sarkar düşer poşet
b26ada Ay bizde o kadar zor aldık ki 4. Denemede falan alabildik oda şansa taktığımız gibi tişini yapmıştı bezini bağlamadan yoksa alamazdık herhalde
almilak Arkadaşlar hemşire yaptı altını tamamen kuruladıktan sonra iç kısma doğru yapıştırın poşeti de arkaya doğru yerleştirin önde birikmiş şekilde kalmasın baya baya içine yapmıştı ve çıkmamıştı hayret bişey kaç kez denedim olmadı halbuki