Arkadaşlar benim 3. Sezaryen doğumum üzerinden 5,5 ay geçti ve göbek gitmiyor çok çok araştırdım ve sonucunda diastazis recti yani karın kası ayrılması yaşadığımı öğrendim . Çekirdeği düzeltme egzersizi yapan var mı ya da bilmeyen farkında olmayan çünkü bunun tedavisi bizim elimizde düzelebilen birşeymiş.