etkafa piyanistbanabirak kız bende yorumlaştık ya öyle farkettim benimki de dün değilmiş ama alt tire sevmiyorum ya 😱😱😱😱kimbilir birdaha nezman değişir allah bilir 🤪🤪
etkafa uykusuzanne__ bende bir sevemedim şu kahveyi ya yolu yarı ettim kahveyi sevdiremedim kendime ☺️☺️☺️