Kızlar dün eşim sordu vezneye sezeryan 5 bin normal doğum 20bin TL imiş çook sasiridm normalde sezeryan pahalı olurdu ama neden acaba normal doğum pahalı bı yandan sezeryanin uygun olmasi iyi oldu 😄sezeryanli olunca ama çok şaşırdım dizede söylemek istedim