gnc1 3.ayimiza hirecegiz bir hafta sonra kusma oluyor devamli sizde boyle bir durum yasadiniz mi neler yaptiniz fikir verir misiniz anneler ?
handan36 gnc1 bizde de aynı durum söz konusu rota aşısı öncesi de baya kusuyordu rota aşısı sonrası da kusması devam etti şuan çok kusuyor ne yapacağım bilmiyorum
birprensannesiii_ 4,5 aylık bebeğimde de aynı şey var. 6. ay itibariyle bitecek diyolar. Allah başka dert vermesin diyorum tabi ama üzülüyorum.. bu ara fışkırma şeklinde kusmaya başladı. Çözüm önerisi yazan olursa şahane olur.