basakubra Merhabalar herkese.Ocak ayında doğum sonrası iki yıl aldığım ücretsiz iznim bitecek.Üstüne ek 1 yıl ücretsiz izin almayı istiyorum.Aramızda yapan var mı süreç nasıl işliyor ? Anlatabilir misiniz
Dmt-01 basakubra kaç yıllık memuriyetiniz var.ücretsiz izin dışında 5 yılınız dolduysa kullanırsınz bişey demezler diye düşünüyorum.işyerindeki kadınlar biri kullanmış sanırım çünkü ben 3 yıl ücretsiz kullandım demişti
mrve118_ basakubra Memuriyetinizde 5 yılın dolmasi gerekiyo ondan sonra alabiliyosunuz diye biliyorum