Kızlar bebeğim 4 ay 27 günlük
Geçen hafta aşı yaptırdım, aşıya kadar sakindi uykuları iyiydi beni çok yormuyordu. Aşıdan sonra bebeğim çok değişti. Sinirleniyor, tek başına kalmak istemiyor. Sürekli kucakta olmak istiyor, yere bıraktığım an ağlıyor. Gece uykuları berbat durumda.
Saat uyanıyor 2 saat uyumak bilmiyor.
Normalde sabaha kadar kesintisiz uyurdu. Emmek için uyanırdı.
Bu huysuzluklarını aşıya bağlıyorum ama başka sebebi olabilir mi? Ya da normal bir süreç mi?
Bu bir süreçse geçer mi?
Valla 1 haftadır o kadar yorgun ve uykusuzum ki.