oylesinebiri__ kedilipicama hiç bişey kullanmıyoruz ama doktor kontrolü var bugün takviye sorucam balık yağı vs
kedilipicama oylesinebiri__ bizde kulannmiyoruz ya aklıma takıldı d vitamini falan kontrolde bende sorucam
oylesinebiri__ kedilipicama evet bende d vitaminini sorucam kış aylarında veriliyor d vitamini benim bebeğim de 15 aylık bakalım ne vericek
oylesinebiri__ fatmaal doktorumuz kan aldı bişey vermedi değerleri normal dedi balık yağı içinde haftada 2 gün balık ver yeterli dedi öyle hemen ilaç yazıp gönderen bi doktor olmadığı için vitaminlere de direk besin olarak alması daha iyi bizim için dedi