Merhaba 6 günlük yeni bir anneyim normal doğum yaptım dikişlerim biraz fazla . inanılmaz derecede batıyor . Yapay zekaya sorduğumda bephantol sürebilirsin iyi gelir demişti fakat güvenemedim ? Aranızda bu dikiş ağrıları ile başa çıkan insan illaki vardır . Neler yaptınız ? Doktorunuzun önerdiği bir krem olmuş muydu ?