gnyelf Kızlar selam ahlayarak yazıyorum sol mememde emzirdikten sonra çok feci bir sızı başlıyor süt doluyor dedi annem ama böyle bir sızı kaşıntı hissi yok aynı zamanda sürekli ucu yara da oluyor bu mememin sizin varmı böyle sıkıntınız ne yapacak ya
babyandmom_ gnyelf sanırım daha çok başındasın emzirmenin. Göğsü patlama derecesine gelmiş biri olarak söylüyorum ki zamanla göğüs terbiye oluyor
[silindi] gnyelf benim de ilk çocukta olmuştu iğneler batıyordu sanki binlerce 🥹 hep ağlıyordum bir süre sonra geçmişti. Arada sıcak kompress ve lahana yaprağı yapıyordum
gnyelf 5 ay bitecek aslında önceden bu sızı bu kadar yoktu 2 haftadır çok belirgin canım açıyor uykudan uyandırıyor
berengunes Süt kanalı tıkanmış canım sıcak su torbası koy sağbiliyorsan sağ ama fazlaya kaçma. Ağrın çok olursa parol alabilirsin bende sık sık oluyor sıcak su torbası ve duşta masajla geçiyor