2 aylık olacağız hala daha uyumuyor geceleri sabah 6 ya doğru uyuyor çözüm yolu bulamadım anakucapında beşikte reflü yatağında her yolu denedim uyumuyor uyusada şekerleme yapıyor normalde uyumamasını dert etmem ama .Bi çocuğum daha olduğu için dert ediyorum sabahları zombi gibi oluyorum 0 uykuyla dolaşıyorum gözlerim çok şişiyor diğer evladıma da faydam olmuyor Malesef 🥹