aysecuhadar Hanımlar 1 sene doğum yapalı oluyor, ve Regl olamıyorum neden acaba 1 2 kere gördüm daha da görmedim ????
meliiii aysecuhadar ben 5 ay sonra olmuştum ama bir defa da kontrole gitmiştim olsanız da olmasanız da doğumdan sonra kontrole gitmek gerekiyor
Kuzularinanasi jasminebk 2 kizimi da 24 ay emzirdim ve regl duzenli oldum.iste boyle.ilgisi yok yani.siz de olmamis olabilir.
1prensh aysecuhadar 10 buçuk ay oldu hala adet olamadım dr emziriyorsan olamaman normal demişti bi dr görünmende fayda var yine de
brfnbt aysecuhadar bana doktorum 1 yıl bile olmayabilirsin dedi normal dedi doğumun 1. Yılında da bi kontrole gelirsin dedi isterseniz bir doktora muayene olun