Kızlar merhaba 1ocakta işe başlayacağım bebeğim 9.5aylik olucak 6 saat falan calisicam ama bebeğim sadece emiyor mama falan vermedim arada manuel pompa ile sağıyorum sütümü veriyorum içiyor manuelle sürekli sagmak yorucu gerçekten çekimi iyi öneriniz var mı şunu al işini görür dediğiniz