yagmur124 bence eşinizle aranızın bozulmasını büyüye bağlamayın, biz de eşimle doğumdan önce hiç tartışmaz sürekli yeni sevgili gibi flört eder birbirimize güzel sözler söylerdik . 5.5 yıllık evlilik hep böyle geçti, incir çekirdeğini doldurmayacak şeylerden trip atardım ben sadece, tartışmadık bile. Doğumdan sonra bana bir haller oldu, her yaptığı batar oldu, adam su içse sinir olurdum, uzansa sinir olurdum, bir şey söylese boğasım gelirdi ve bu yaklaşık 5-6 ay devam etti Yani yaşadığınız duygu durumları çok normal.