Merhaba anneler şubatta doğum yapıcam martta kızım 2 yaşına giriyor nasıl olucak bilmiyorum kızım aslında çok uyumlu bi çocuk vurması kıskançlığı falan yok ama kardeşini nasıl karşılar bilmiyorum şimdiden söylüyorum yanında sürekli ama anladığını düşünmüyorum varsa benim gibi olan tavsiye alabilirim bu süreç nasıl ilerliyor?