tugba16161 Doğum yapalı 2 ay oldu , doğum öncesi kiloma döndüm ama sezeryan göbeği dedikleri doğru sanırım aşırı göbeğim var sanki eski kilomda değilim gibi , bu göbek gidiyor mu sizler neler yaptınız umarım kalıcı olmaz diyet mi yapmalıyız 🥹
zeynep478_ tugba16161 üzgünüm canım en zor giden sezaryen göbeğidir anca sporla düzelir diyet işe yaramaz sadece seni zayiflatir göbeğin sarkar bu sefer ama şimdiden diyet spor yapma vücudun toparlansin biraz hafiften spor yürüyüş yap
ss54 tugba16161 sezaryen yapalı 5 ay oldu bende ½ ay içinde doğum kilomu verdim ama göbeğim var :( hiç bir kıyafetim olmuyor ya gerçekten bu göbek kalıcı mı