Merhabalar herkese 12 günlük taze bir anneyim sütüm maşallah allah nazardan korusun çok fazla geliyor . Göğüs pompası doğumdan önce lazım olmaz diye almamıştım ama göğüslerime ağrı ve birden ateş basınca eşim gece yarısı nöbetçi eczaneden wee babynin pompasını aldı şuan bebeğim için gece 3 saatte bir gündüz 2 saatte bir 15 dakika emziriyorum tabiki göğsüm yara oldu lansion mor kremi kullanıyorum birde göğüs pedi . Şimdi benim anlamadığım şey şu her defasında bir göğsümü veriyorum yani 4 saattr bir bir memeye sıra geliyor bu sefer diğer memede çok doluyor ve üstüm başım mahfoluyor düşünüyorum yani bu hep böyle mi olacak yani hayat böyle devam etmezki şuanda bile buzlukta bir sürü sütüm var emzirme danışmanına sordum doğurduğum hastanede oda dediki göğsünü tamamilen boşaltma sadece rahatlamak için sağım yap bende öyle yapmaya çalışıyorum ama ona rağmenbaya sütüm çıkıyor bunun bir dengesi yokmu artık sürekli üstümü değiştiricem galiba bu arada biberon emzik falan vermiyorum hastanedeyken bi kere çok ağlıyor diye emzik verdik direk meme reddi yaptı o yüzden emziği kullanmıyoruz biberonuda korkudan kullanmıyorum ne yapabilirim😮💨