İlk bebeğim de 12 saat sürdü sancıydı dogumdu derken çok yorulmuştum sancılardan ve yine hamileyim niyeyse çok korkuyorum panik var ilkinde ne yasicagimi bilmiyordum şimdi o sancılar aklıma geliyor Rabbim bir şekilde yardım ediyor ama içim gidiyor işte