Herkese selam kızım 10 aylık oldu bugün ve ciddi uyku sorunları yaşıyoruz yaklaşık 7. Aydan beri. Evet biliyorum diş çıkarm dönemleri zor olur ama bu artık normalin üstünde zor. Haftada en az 5 kere geceleri 2-3 saatte bier ağlıyor, bazen bu saatte 1 e düşüyor. Emziriyorum uyuyor yatıyoruz hoop tekrar.. 1 ay önce işe başladım. Ayrılık kaygısı desem beraber uyuyoruz ve bakıcısıns bayılıyor kızım. Bu problemi daha önce yaşayan oldu mu? Çok mutsuzum geceleri uyumayı unuttum