Kızlar 5 aylık bir bebeğim var , 3. Ayda meme reddi yaşadık ve birdaha asla tutmadı mememi her yolu denedim. Beraber duşa girdim. Gün içinde 3-4 saat ten teması yaptım. Ama mememi ağzına verince çığlık çığlığa ağlıyor. Bu yüzden hem mama kullanıyorum hemde sütümü sağıp veriyorum. Ve bu hafta doğum iznim bitti ve işe başladım. Bundan öncede her sağımımda 20 cc geliyodu sadece. Sütüm git gide azaldı kızlar. Az önce sütümü sağdım ve 1 damla bile gelmedi o kadar çok ağladımki bunu görünce. Ya kızlar her yolu deniyorum. İncir hurma üzüm dur kurusu , hoşaf , yulaf , yeşillik , çaylar , bestlak , solgar, su, ya ama ne yaparsam yapıyım sonuç alamıyorum. Emzirme danışmanından destek dahi aldım 20 cc yi geçmemişti. Kızlar bende mi bi sorun var gerçekten anlamadım ya , çocuğuma 3 gündür 20 cc sütümden veremedim bile, mochi pompa kullanıyorum giyilebilen ama çekim gücü o kadar azki hissetmiyorum bile çekip çekmediğini. Nolur yardım edin ben ne yapabilirim