Kızlar merhaba ben iki yıl önce doğum yaptım oğlum iki yaşında şu an tekrar bir gebelik daha düşünüyorum dört ay oldu düşük yaptım şu an 75 kiloyum ve doğuma giderken dahi bu kiloda değildim ama benim sorunum yemek değil hiç su içmiyorum ondan olduğunu düşünüyorum yoksa yakın çevremde olanlar bu yemeyle bu kiloyu nasıl alıyorsun diyorlar iki gündür leslie yapıyorum hareketsizlikte var tabii ama bana hızlı ödem attıracak tarifi olan var sa yardımcı olabilir mi sıkan birası dışında tavsiyesi olan yada diyet listesi olan var mı benimle paylaşabilir mi amaç fikir olsun yoksa biliyorum liste kişiye özel