gkostekli7 öncelikle emekleme bir gelişim basamağı değildir. Bazı bebekler hiç emeklemeden direkt yürür emeklemenin zekayla yada üstün zekayla bir alakası yoktur. Benim bebeğimde 3 gün sonra tam 10 aylık olacak emekleme, kalkma, yürüme yok daha onun haricinde diğer saydığınız her şeyi benim bebeğimde yapıyor alkış yapıyor baybay yapıyor gel gel yapıyor anne, baba, mama, dede çok net ve anlaşılır söylüyor. Hiç üstün zekalı olduğunu düşünmemiştim 😊